FAQ – najczęściej zadawane pytania

1. Oferty i certyfikaty

W jakiej walucie wystawiona jest moja oferta?

Oferty najczęściej wystawiane są w walucie EUR (euro). Każdorazowo waluta, w której wystawiono ofertę wskazana jest pod tabelą z zestawieniem oferowanych produktów oraz w adnotacjach oferty. Tam również zamieszczona jest informacja o sposobie przeliczania EUR na PLN.

Jaki jest czas obowiązywania oferty?

Oferty najczęściej wystawiane są z terminem ważności 7 dni. Termin ważności oferty jest również wskazany w górnej części dokumentu.

Gdzie znajdę informacje odnośnie terminu dostawy?

Przewidywany czas dostawy każdorazowo wskazany jest w adnotacjach oferty, pod tabelą z wykazem wycenianych produktów.

Jakie certyfikaty mogę otrzymać do zamówionych produktów?

Certyfikaty dostępne dla oferowanych produktów zawsze wykazane są w adnotacjach oferty. Najczęściej są to certyfikaty: materiałowy 3.1 wg EN 10 204 (dla stali, szkła), FDA (lub równoważny - dla elastomerów), PED (dla urządzeń ciśnieniowych).

Ile kosztują certyfikaty?

Odpłatne są certyfikaty materiałowe 3.1 (zazwyczaj jest to koszt od 10 do 60 EUR netto), czasem również FDA, a także certyfikaty i aprobaty wystawiane na indywidualne życzenie Klienta. W przypadku niektórych modeli wymagana jest również dopłata do certyfikacji PED. Pozostała dokumentacja jest najczęściej wolna od opłat.

2. Realizacja zamówienia

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Termin dostawy różni się w zależności od kategorii produktu, jego specyfikacji technicznej oraz ilości w partii zamówienia.

Niżej przedstawiamy przykładowe terminy realizacji w zależności od kategorii produktu:

  • włazy dostępne z magazynu: 1-2 dni robocze na terenie Polski (pozostałe kraje UE do 7 dni roboczych),
  • włazy bezciśnieniowe (w wykonaniu standardowym): około 18 dni roboczych,
  • włazy ciśnieniowe (w wykonaniu standardowym): od 25 dni roboczych.

Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

Koszt dostawy – podobnie jak w przypadku terminu realizacji – różni się w zależności od kategorii produktu, jego specyfikacji technicznej oraz ilości w zamówieniu. Koszty dostawy wymienione są w dokumencie oferty jako “usługa transportowa”.

Dla pojedynczych sztuk włazów orientacyjne koszty transportu wynoszą:

  • dla produktów dostępnych z magazynu (dostawa na terenie Polski): 35-55 PLN,
  • dla produktów na zamówienie: 45-70 EUR.

Czy można zamówić włazy o nietypowych wymiarach?

Tak – w przypadku niektórych modeli włazów istnieje możliwość ich personalizacji i dostosowania do indywidualnych wymagań. Celem ustalenia szczegółów projektu zapraszamy do kontaktu mailowego.

W jaki sposób transportowane są produkty?

Produkty w zależności od specyfiki i gabarytów transportowane są przez różnych przewoźników – najczęściej są to firmy: DHL, DPD lub GLS.

3. Płatności i rabaty

Czy rabat wskazany w ofercie jest uwzględniony w cenie końcowej?

Tak – jeśli przy pozycji (produkcie/usłudze) wskazano wartość procentową rabatu, to jest ona zawsze uwzględniona w prezentowanej w ofercie cenie końcowej (oferta nie wymaga samodzielnych obliczeń).

Jakie są dostępne formy płatności? Czy mogę zapłacić w euro?

Domyślną formą płatności jest przedpłata w wysokości 100% wartości zamówienia, dokonana przelewem bankowym na konto wskazane w dokumencie pro forma. Istnieje możliwość zapłaty w walucie EUR (euro). Dla niektórych produktów dostępnych z magazynu istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem.

Gdzie znajdę numer konta odpowiedni dla wybranej przeze mnie waluty?

Nazwa banku, numer konta oraz kod SWIFT znajdują się w prawej górnej części dokumentu pro forma. Numer konta zawsze odpowiada walucie, w jakiej wystawiony jest dokument (dla pro forma w PLN będzie to numer konta w złotych polskich, dla dokumentu pro forma w EUR będzie to numer konta w euro).

Czy cena produktów jest niższa przy zamówieniach hurtowych?

Tak – realizowane przez nas zamówienia hurtowe cechują się niższą ceną jednostkową artykułów niż w przypadku pojedynczych i sporadycznych zamówień. Przy współpracy w realizacji dużych projektów (na przykład budowy całych linii produkcyjnych) zapewniamy ofertowanie w cenach projektowych (czyli ustalanych indywidualnie cenach niższych niż standardowe).

4. Dobór włazu i części zamiennych

Jak mogę dobrać odpowiedni właz do mojego projektu?

Dobór włazu może odbyć się:

  • samodzielnie przez zamawiającego (w internetowym katalogu produktów udostępniliśmy opcję filtrowania według najważniejszych parametrów, celem ułatwienia samodzielnego doboru),
  • przez naszą obsługę (zazwyczaj wysyłamy krótką ankietę, aby poznać szczegóły projektu).

Ze względu na mnogość parametrów technicznych, dobór włazu powinien zostać przeprowadzony przez osobę świadomą charakterystyki instalacji, w której właz będzie pracował. Tym samym odpowiedzialność za wybór odpowiedniego modelu leży zawsze po stronie zamawiającego.

Czy mogę nabyć części zamienne do zamówionego włazu?

Tak – zapewniamy części zamienne do produktów z naszego katalogu (uszczelki, pokrętła, pokrywy).

Czy poza włazami ze stali nierdzewnej, dostępne są również włazy ze stali czarnej?

Tak – w przypadku niektórych modeli dostępne są opcje w wykonaniu ze stali czarnej S235JR lub ze stali kotłowej P265GH. Celem doboru produktu w takim wykonaniu materiałowym zapraszamy do indywidualnego kontaktu.

Używamy cookies

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.
skontaktuj się z nami